Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Polityka Jakości

Zapewniamy naszym klientom rzetelność i profesjonalizm w zakresie świadczenia usług magazynowania paliw lotniczych oraz tankowania statków powietrznych. Dążymy do podwyższenia satysfakcji klienta poprzez oferowanie usług, których jakość jest zapewniona przez:  

 

  1. Sprawną i bezpieczną obsługę wszystkich klientów.

  2. Dostarczanie i magazynowanie paliw lotniczych spełniających wymagania określone w obowiązujących specyfikacjach jakościowych.

  3. Zapewnienie spełnienia wymagań Klienta.

  4. Stosowanie bezpiecznych metod pracy, przyjaznych dla ludzi oraz środowiska.

  5. Realizowanie skutecznej i efektywnej polityki rozwoju Spółki
    w płaszczyźnie organizacyjnej i technicznej.

  6. Ciągłe szkolenie oraz doskonalenie umiejętności zawodowych pracowników.

  7. Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością.

  8. Aktywną współpracę ze Spółkami Grupy Kapitałowej ORLEN w szczególności w obszarze funkcjonowania i doskonalenia systemów zarządzania. 

 

Gwarancją realizacji Polityki jakości jest utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami określonymi w normie ISO 9001 oraz AQAP 2120.
 
 
 

Marki Grupy ORLEN